A aparut cea mai grozava carte a anului, o aventura savuroasa in lumea aviatiei anilor 70-80.
Comenzi direct la avioane@gmx.de
Cartea "Si noi am construit avioane" se poata procura si de la magazinul Pilotshop din Baneasa:
PilotShop Baneasa Adresa: Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 24-28, sector 1, Bucuresti, 014052
Mobil (Vodafone): +40 770 951 700
Telefon: +4 031 425 3387
Fax: +4 031 425 3388
E-mail: office@pilotshop.ro
Program de lucru: Luni-Vineri 09:00-17:00
Infografie frumoasa, culori multe, chestii-trestii. Dar oricum nu zice mai nimic daca stai putin sa te gandesti. Nu ni se ofera informatii daca e short/medium/long/extra long flight. Desi inclin sa cred ca este primul. De asemenea nu se mentioneaza starea avionului - nou/vechi si nici ce sunt celelalte cheltuieli "others" 9%.
Presupun ca aceasta statistica, ca orice statistica, incearca sa prezinte niste date medii la nivelul unei branse, a mai multor companii. Desigur anumite companii, de ex. cele low cost incearca sa-nvirte la anumite suruburi pt. maximizarea profitului. Un pilot de la Wizzair are jumate din salariul unuia de la Lufthansa, dar si biletul de la wizzair e juma din cel de la Lufthansa. De fapt lupta cea mai importanta pe care o duc companiile aeriene e pt. pasageri, un avion gol face pagube, un avion in aer aduce bani, unu la sol pagube.
Infografie frumoasa, culori multe, chestii-trestii.
RăspundețiȘtergereDar oricum nu zice mai nimic daca stai putin sa te gandesti. Nu ni se ofera informatii daca e short/medium/long/extra long flight. Desi inclin sa cred ca este primul. De asemenea nu se mentioneaza starea avionului - nou/vechi si nici ce sunt celelalte cheltuieli "others" 9%.
Presupun ca aceasta statistica, ca orice statistica, incearca sa prezinte niste date medii la nivelul unei branse, a mai multor companii. Desigur anumite companii, de ex. cele low cost incearca sa-nvirte la anumite suruburi pt. maximizarea profitului. Un pilot de la Wizzair are jumate din salariul unuia de la Lufthansa, dar si biletul de la wizzair e juma din cel de la Lufthansa.
ȘtergereDe fapt lupta cea mai importanta pe care o duc companiile aeriene e pt. pasageri, un avion gol face pagube, un avion in aer aduce bani, unu la sol pagube.
Si inca ceva - nu se mentioneaza nimica de posta/cargo/ last minute delivery goods care au cateodata o pondere importanta.
Ștergere