luni, 3 aprilie 2017

Profitul Airlines?


3 comentarii:

  1. Infografie frumoasa, culori multe, chestii-trestii.
    Dar oricum nu zice mai nimic daca stai putin sa te gandesti. Nu ni se ofera informatii daca e short/medium/long/extra long flight. Desi inclin sa cred ca este primul. De asemenea nu se mentioneaza starea avionului - nou/vechi si nici ce sunt celelalte cheltuieli "others" 9%.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Presupun ca aceasta statistica, ca orice statistica, incearca sa prezinte niste date medii la nivelul unei branse, a mai multor companii. Desigur anumite companii, de ex. cele low cost incearca sa-nvirte la anumite suruburi pt. maximizarea profitului. Un pilot de la Wizzair are jumate din salariul unuia de la Lufthansa, dar si biletul de la wizzair e juma din cel de la Lufthansa.
      De fapt lupta cea mai importanta pe care o duc companiile aeriene e pt. pasageri, un avion gol face pagube, un avion in aer aduce bani, unu la sol pagube.

      Ștergere
    2. Si inca ceva - nu se mentioneaza nimica de posta/cargo/ last minute delivery goods care au cateodata o pondere importanta.

      Ștergere

comentati