miercuri, 8 februarie 2017

A 400, un avion pt. eroi adevarati.

Viteaza noastra Uschi si-a lasat cei sapte copii si a mers la lupta in Lituania, sa-i incurajeze pe cei 1000 de soldati NATO, care stau cu pusca la ochi, la -10 grade sa apere Europa de rusi.
A zburat cu mindria aviatiei de transport militare europene, cu Airbus 400, se spune ca e atit de misto ca Uschi si-a luat si coafeza cu ea. 
Dar avionul e proiectat pt. adevaratii eroi, pt. cei care lupta pina la ultima suflare si deci nu au nevoie de retur. 
De altfel avionul a fost extraordinar cu o singura exceptie, s-a bulit motorul, asa ca Uschi s-a intors cu un avion de cind era fata mare, cu Transall. 

Ce-nseamna domne tehnica!

P.S defectul a fost minor, doar la motor... da doar la unu..

Update: din opt unu, din opt avioane care se afla in dotarea Germaniei numai unu e gata de zbor, celelalte sunt in reparatii. Din motive de proiectare nasola ala motoare acestea intra in revizie la fiecare 20 de ore de zbor. Strategii militari germani au dezvoltat o noua teorie a interventiilor militare si anume sistemul piua, unii spun ca ar fi fost importat din gradintele romanesti. Va mai aduceti aminte?

5 comentarii:

  1. Nasoala treaba - Airbus nu prea le are cu ultimele modele. Se vede ca nu merge treaba cand sunt la gramada. Nu mai bine se vorbeau cu ucrainieni si faceau un AN70 modificat?
    Nu, nu. nu - A380, NH90, A400, ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Culmea e ca nemtzii au vrut Antonovul, dar "europenii" nu si nu.. totusi 380, dupa bolile copilariei se simte bine.
      Dar si Eurofighter are gripa...

      Ștergere
    2. S-o simti bine A380, asta nu contest dar daca te uiti la order log ajungi la concluzia ca in 5 ani raman fara de munca. Din 2015 nu mai au comenzi...
      Dar macar sunt mandrii - au cel mai mare avion...

      Ștergere
    3. e drept ca 380 e cumva mai putin decit s-a sperat, in schimb a iesit 350 iar 320 Neo va fi un mare succes, sunt sigur. Pe 320 Neo l-am vazut la ILA Berlin, e fantastic de putin zgomotos, se aude la decolare in plin ca o motocicleta. Se spera sa aiba voie sa zboare pe aeropoarte si noaptea.

      Ștergere
    4. Cica la 350 au rezolvat problemele de livrare a componentelor si acum treaba merge ca "unsa". Cu 320 neo nu stiu daca e tot asa - se pare ca P&W da motoarele cu taraita.... (o fi soptit Boeing ceva...)

      Ștergere

comentati