
A aparut cea mai grozava carte a anului, o aventura savuroasa in lumea aviatiei anilor 70-80. Comenzi direct la avioane@gmx.de Cartea "Si noi am construit avioane" se poata procura si de la magazinul Pilotshop din Baneasa: PilotShop Baneasa Adresa: Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 24-28, sector 1, Bucuresti, 014052 Mobil (Vodafone): +40 770 951 700 Telefon: +4 031 425 3387 Fax: +4 031 425 3388 E-mail: office@pilotshop.ro Program de lucru: Luni-Vineri 09:00-17:00
marți, 11 ianuarie 2011
IAR 93
Vreau sa termin cu capitolul avioane, nu de alta da de atita nostalgie mi se face rau, prezint azi IAR 93. Promit ca o perioada nu va voi mai plictisi cu acest subiect. Despre mine, aveam 22 de ani cind am intrat in echipa IAR 93 (la 6 ani la scoala, liceu 11 clase, fac. 5 ani). Poate voi renevi cindva si voi povesti de inceputurile mele (ale noastre in ale aviatiei), acum n-am chef.

Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Am o intrebare.
RăspundețiȘtergerePoate dumneavoastra puteti sa ne lamuriti ca sunteti specialist!
De ce INCAS nu a incercat sa faca modificari pe IAR-93, pentru a zbura la viteze supersonice? 1700-1800 Km/h
Ma gandesc ca deja incas avea proiectate anumite parti... alimatizare, tren aterizare, ampenaj vertical, ampenaj orizontal, cabina, comenzi.
trebuia integrat un motor rusesc (probabil cel de pe mig 21-Bis sau cel de pe Mig 29) si lucrat putin la aerodinamica, partea din fata, conul avionului, aripile.
In ceea ce priveste electronica... gaseam dupa 1990 sisteme ce puteam sa le integram fff usor. cum am facut cu Mig 21 Lancer
Va rog sa-mi raspundeti...
Salutari! Unde as putea gasi cartea "IAR 93 - Oameni si fapte"?
RăspundețiȘtergere