marți, 11 ianuarie 2011

IAR 93

Vreau sa termin cu capitolul avioane, nu de alta da de atita nostalgie mi se face rau, prezint azi IAR 93. Promit ca o perioada nu va voi mai plictisi cu acest subiect. Despre mine, aveam 22 de ani cind am intrat in echipa IAR 93 (la 6 ani la scoala, liceu 11 clase, fac. 5 ani). Poate voi renevi cindva si voi povesti de inceputurile mele (ale noastre in ale aviatiei), acum n-am chef.


2 comentarii:

  1. Am o intrebare.
    Poate dumneavoastra puteti sa ne lamuriti ca sunteti specialist!

    De ce INCAS nu a incercat sa faca modificari pe IAR-93, pentru a zbura la viteze supersonice? 1700-1800 Km/h

    Ma gandesc ca deja incas avea proiectate anumite parti... alimatizare, tren aterizare, ampenaj vertical, ampenaj orizontal, cabina, comenzi.
    trebuia integrat un motor rusesc (probabil cel de pe mig 21-Bis sau cel de pe Mig 29) si lucrat putin la aerodinamica, partea din fata, conul avionului, aripile.

    In ceea ce priveste electronica... gaseam dupa 1990 sisteme ce puteam sa le integram fff usor. cum am facut cu Mig 21 Lancer
    Va rog sa-mi raspundeti...

    RăspundețiȘtergere
  2. Salutari! Unde as putea gasi cartea "IAR 93 - Oameni si fapte"?

    RăspundețiȘtergere

comentati