duminică, 26 septembrie 2010

ce faceti simbata?

Multi ani simbata a fost zi de munca. De la un timp e zi libera, da extrem de stresanta. Imi spun ca voi dormi mai tirziu, insa ceasu biologic ma scoala ca-n fiecare zi. Nefasta incepe cu intrebarile, ce facem azi? Pai, nu facem nimic, da absolut nimic. Nu se poate, zice. Sa mergem la cumparaturi, zice. Pai avem nevoie de ceva? Nu, da sa vedem ce mai e prin magazine. Sunt categoric, nu vreau sa stiu ce mai e prin magazine. Se mai gindeste, ii vine ideea, hai sa luam un covor nou, nu vezi ca asta e murdar ca dracu? Sau mai bine sa-l curatam. Cind aud ca e vorba de curatat accept sa mergem sa cautam unu nou.

Cautam la un magazin, apoi la altu, mi se par toate f. frumoase, as lua imediat. Nu-i asa simplu, zice nefasta, imi dovedeste ca absolut niciunu nu se potriveste. Rasuflu usurat, ea e f. indispusa.



Se face, in sfirsit de prinz, hai sa mincam in oras, zic, zice am gatit toata saptamina si tu vrei ca acuma sa se strice mincarea?

Ce facem diseara, vorbim cu niste preteni, avem mai multe variante, sa mergem la un concert, da nu gasim bilete, trebuia sa luam din timp, la restaurant, nu e bine pt. ca unii tin dieta, hai sa mergem la bazin, zic eu. Avem un Aquaparc in apropiere cu tot felu de smecherii. Toata lumea e entuziasta. Ne intilnim la oara H. Se dovedeste ca ideea mea a fost o prostie si mult mai bine ar fi sa mergem la cinema. In ultimii 20 de ani am fost de vro trei ori la cinema, da cedez. Gasim un film nou, cu Julia Roberts, Eat, pray, love, intram, sala arata bine, e arhiplina. Trece vro ora, ma plictisesc ingrozitor, vreau sa plec, nefasta si pretenii zic, nu, vreau sa plec si plec, ii las in sala.

Rar am vazut o idiotenie mai mare. Venim acasa cu totii, mincam ceva pus la repezeala.



A mai trecut o simbata!



Azi a fost duminica, am mai vazut un film , pe DVD, vorba vine am vazut, doar asa din doi in doi, un film oarecum interesant da totusi mult prea exagerat, se numeste Das Konzert. E vorba de rusi, evrei, tigani, francezi si muzica.

3 comentarii:

  1. Neamtule, uite ca unii si-au furat-o cu cartea ->
    http://dependentdecitit.blogspot.com/2010/09/mananca-roaga-te-iubeste-dar-si_23.html :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Das Konzert e Concertul lui Radu Mihaileanu. Mie mi-a placut

    RăspundețiȘtergere

comentati