luni, 14 ianuarie 2013

Nu am murit... inca

Permiteti-mi o scurta interventie, un fel de semn de viata, am vazut pa ici pa colo, ca unu sau altu a lansat zvonu ca as fi murit. Am fost un pic socat sa aud/vad ca unii chiar s-au bucurat.

Nemtii spun ca "Totgesagte leben länger", adica cei crezuti morti traiesc mai mult.

Nu, n-am murit, ma simt chiar f. bine, in curind plec la schi, fac doar o pauza de creatie, sunt un pic ametit, am avut o intilnire de gradu trei cu prieteni din tinerete, ne-am vazut dupa 20 de ani, am fost impreuna, numa barbati, o saptamina, desi a trecut ceva timp nu am reusit sa-mi pun gindurile in ordine.
Nu credeam ca evenimentu de intilnire ma va pune in asa hal pe ginduri! Poate, cindva voi scrie ceva pe tema, deocamdata o poza, undeva in Romania, cu nea Marin si cinzeaca respectiva de tuica.

2 comentarii:

comentati