A aparut cea mai grozava carte a anului, o aventura savuroasa in lumea aviatiei anilor 70-80.
Comenzi direct la avioane@gmx.de
Cartea "Si noi am construit avioane" se poata procura si de la magazinul Pilotshop din Baneasa:
PilotShop Baneasa Adresa: Sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 24-28, sector 1, Bucuresti, 014052
Mobil (Vodafone): +40 770 951 700
Telefon: +4 031 425 3387
Fax: +4 031 425 3388
E-mail: office@pilotshop.ro
Program de lucru: Luni-Vineri 09:00-17:00
...astazi mi-a parvenit cartea (editia a 2-a) comandata ieri, curierul a adus-o la birou cu cateva ore inainte de sfarsitul programului. Am frunzarit-o pe loc, astfel ca procesul de proiectare a meschinului subansamblu auto a fost oarecum intarziat; recuperez maine. Ajuns acasa am dat gata 100 de pagini - m-am mai citi cu atata sarg de dinainte de bac - foarte fain scrisa! Stilul face cel putin cat povestea. M-am incruntat putin la povestea motorului lui 262, sunt convins ca nu avea con de transformare mobil, doar un carenaj ogival fix, numai bun de ascuns un motor cu piston care sa tina de urat si din cand in cand sa porneasca turbina. M-am amuzat apoi la aducerea aminte... copil fiind, adunam cu sarg pe la mijlocul anilor '80 orice material despre 93. Supracoperta unei carti, putinele desene din revista Modelism, pliantul CNIAR obtinut cu aprige rugaminti la TIB. In '88 am vazut pentru prima data de aproape unul adevarat, 153-ul de la Muzeul Militar. Cu un an inainte am prins absolut intamplator o decolare a lui 200 la Craiova... multumiri pentru straduinta de a scrie. Admiratie pentru efortul ingineresc.
...astazi mi-a parvenit cartea (editia a 2-a) comandata ieri, curierul a adus-o la birou cu cateva ore inainte de sfarsitul programului. Am frunzarit-o pe loc, astfel ca procesul de proiectare a meschinului subansamblu auto a fost oarecum intarziat; recuperez maine. Ajuns acasa am dat gata 100 de pagini - m-am mai citi cu atata sarg de dinainte de bac - foarte fain scrisa! Stilul face cel putin cat povestea. M-am incruntat putin la povestea motorului lui 262, sunt convins ca nu avea con de transformare mobil, doar un carenaj ogival fix, numai bun de ascuns un motor cu piston care sa tina de urat si din cand in cand sa porneasca turbina. M-am amuzat apoi la aducerea aminte... copil fiind, adunam cu sarg pe la mijlocul anilor '80 orice material despre 93. Supracoperta unei carti, putinele desene din revista Modelism, pliantul CNIAR obtinut cu aprige rugaminti la TIB. In '88 am vazut pentru prima data de aproape unul adevarat, 153-ul de la Muzeul Militar. Cu un an inainte am prins absolut intamplator o decolare a lui 200 la Craiova... multumiri pentru straduinta de a scrie. Admiratie pentru efortul ingineresc.
RăspundețiȘtergere