luni, 26 februarie 2018

Si noi am construit avioane

Adineauri am trimis cartea la tipografie. Nu mai e loc de intors. Aceasta e coperta, fata-spate, cotor.
O finantez din banii mei. Conform planului tipografiei va fi gata in aproximativ o luna.
In prima faza vor fi doar citeva exemplare, asa ca un fel de test, daca va avea cit de cit succes voi baga mai multe. Se va procura la inceput doar prin posta, si prin munca de la om la om, inca nu am gasit nici o librarie interesata. Am in plan si o editie e-book.
Lansarea oficiala de abia in toamna la congresul INCAS.

Tineti-mi pumnii, stiti cit de sensibili suntem noi scriitorii!

P.S Covirsit de marele interes suscitat, sunt deja 3 cititori potentiali, voi deschide o lista de eventuali cumparatori.
Va rog sa scrieti pe adresa avioane@gmx.de. Desigur e necesara adresa pt. a stii unde sa trimit.
Sper sa scot un pret de cca. 30 de lei + posta. Primele livrari vor avea loc de abia prin luna mai. Tot in mai, daca lucrurile decurg cum imi doresc, imi imaginez sa rezerv o mica sala la vrun restaurant, in Bucuresti, unde sa ne cunoastem si, cine doreste, sa cumpere cartea in mod direct.

22 de comentarii:

  1. Bună ziua, aveţi deja viitori cumpărători, sunt unul dintre ei. Aştept detalii despre posibilităţile de cumpărare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. esti deja al doilea, sotia si-a exprimat si ea dorinta :)

      Asta e fost o gluma, ma bucur mult, ca prim doritor o vei primi cadou si cu autograf. Chiar ma gindeam sa numerotez exemplarele.

      Ștergere
  2. Detalii despre distributie / cumparare, va rog. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Poate mi dati si mie un semnal. Ma intereseaza cartea. Cu respect.

    RăspundețiȘtergere
  4. Autograf... MUSAI! Numerotare... merge și aia! Cum adică... gmx_punct ceva?!? punct?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adresa este avioane@gmx.de

      Punctul dupa (de) era punctul cu care incheiam propozitia.

      Ștergere
  5. Olaaaaa! In sfirsit vine si cartea.
    Felicitari!
    Mai dau sfoara-n tara pentru amatory sa va scrie la adresa mentionata. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  6. domnu injiner am trimis si io' email
    si nimic - ceva raspuns ca la bordel sunteti al 7-lea pe lista de asteptare etc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am raspuns pe e-mail, de altfel asa imi imaginez procedura.

      Multumesc pt comanda, primul venit, primul servit!

      Ștergere
  7. Felictatri.
    Dar sa zic asa astea sunt doar "ale tale" ca au mai fots si altele - de ex 827
    Ghita Bizonu'

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in ultima vreme am discutat cu multi "fosti" si inca prezenti din domeniu, am aflat multe lucruri noi pe care le stiam si nu le stiam. Cu totii sunt plini de idei despre ce ar mai trebui sa scriem, de la IAR 822, la 826, 827, elicoptere, planoare Silimon etc.

      Problema e ca mai niciunu nu se baga sa scrie intr-adevar. Sincer sa spun, daca as fi stiut cit de greu e sa scrii nu m-as fi injugat la asa ceva.

      P.S Ca vechi prieten virtual, m-as bucura daca as putea sa-ti ofer un exemplar. Mi-ar trebui adresa ta.

      Ștergere
  8. Buna ziua,
    Felicitari pentru idee + realizarea ei!
    Mi-am lasat si eu sacosa la coada..vorba aceaa, dati cate una sa ajunga la toata lumea!

    RăspundețiȘtergere
  9. Felicitari !
    Nu mai puteti astepta cu restaurantu pana la inceputul lui iunie cand ajung si eu in Ro ?
    Si cate una sa ajunga la toata lumea :) O sa fie coada ca la butelie, parca vad !

    RăspundețiȘtergere
  10. Am înțeles din comentariul tău de pe blogul meu ca a și ieșit! Vînt bun la pupă!

    RăspundețiȘtergere
  11. Se poate un exemplar cu autograful dumneavoastra? cum pot comanda cartea?
    Cu deosebit respect, SM

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adresa de e-mail pt. comenzi este

      avioane@gmx.de

      Nu uitati sa scrieti adresa unde sa fie trimisa cartea prin posta.

      Multumesc de interes!

      Ștergere
  12. Aștept cu nerăbdare cartea!

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna seara. Ma intereseaza si pe mine aceasta carte pentru cumnatul meu care a lucrat in domeniu. A fost sef CTC la Turbomecanica. Se numeste ing. GEORGE CATALIN UNGUREANU. Se poate trimite contracost la o adresa impreuna cu autograful?

    RăspundețiȘtergere
  14. Si functioneaza? V-au iesit avioanele din cap?

    RăspundețiȘtergere

comentati