marți, 17 iulie 2012

Motanu incaltat

CALUGARUL..
 17-07-2012 at 17:46
bd

Motanul e ceea ce noi, oamenii, cautam in timp ce ne consumam secundele vietii noastre : bunatatea. Motanul mi-a fost prieten virtual si-m’ este si-acum, pentru mine el nu va muri decit o data cu mine. Eu am avut multe dialoguri cu el si m-am bucurat mult de prezenta lui in viata mea. Eheeei, ce vremuri, tu! Cit de nebuni am fostara si noi! Cum am transformat noi amaritul ala de forum de la Ziua, intr-o claca frumoasa, in care ne-am iubit si ne-am bucurat, si ne-am intristat, si ne-am balacarit, si ne-am facut scut impotriva imposturii si a jegului, care impostura si jeg au reusit pina la urma sa puna stapinire pe ce-a mai ramas din acel forum majestuos.

Vezi, tu, bd, cu adevarat noi oamenii suntem creaturi ale Divinitatii, pentru ca, numai noi, oamenii, putem sa imitam pe Creator, facind din doua cifre: 0 si 1, un univers, in care cei care-l locuisc sa se iubeasca, sa se urasca, … sa traiasca, asa cum Creatorul a facut din mila si jertfa Lui, universul.

Si, stau si ma intreb, si te intreb si pe tine, bd: de ce, noi oamenii, avem stari, si nu avem doar o stare? De ce trecem prin stari, de ce ne plictisim de ceva si cautam altceva?, si de ce parasim acel altceva si ne aruncam in bratele altcuiva, si tot asa? De ce suntem atit de schimbatori? Ce cautam? Ce dorim? … Multi dintre cei care au fost “luptatori” si contribuitori forumisti, s-au lasat, s-au retras. Ce s-a intimplat cu ei? Si-au spus gindurile si nu au mai fost capabili sa mai vina cu ceva nou? Nu le-a mai placut “joaca” dea comunicatul? Nu le-a mai parut interesant acest mod de a comunica si de a schimba idei? Ce-o mai face “prietena” noastra katty? dar Cassandra? Suntem noi, oamenii, ca niste bureti pe care daca-i storci nu mai pot acumula nimic?, doar se usuca si mor in nulitate, in uitare, in anonimat? Eu sunt convins ca multi dintre vechii forumisti mai vin pe la ziua veche si trag un ochi, dar pleaca repede pentru ca nu mai regasesc aici ceea ce le-a fost lor drag. Pacat ca formatul acelui forum nu a putut fi recuperat si redat noua, celor care l-am facut si transformat in cel mai atractiv si elevat forum de pe netul romanesc.

Motanul va trai mult in amintirea noastra, si, datorita acestor amintiri el nu va muri curind-curind. Eu as fi dorit, sincer, sa stiu mai mult despre el, despre realitatea in care traia, dar nu mi-a fost dat. Oricum, aceste lucruri ar fi fost doar un detaliu, care nu stiu cit m-ar fi satisfacut; eu l-am iubit si-l iubesc pentru ceea ce mi-a dat.

p.s. – intre timp, a murit potaia vecinului?
**************
A fost odata, ca niciodata o adunatura de neandertali forumisti, primele forumuri, pa ziaru ZIUA, au trecut anii, unu ne-a parasit, motanu incaltat, oltean, american, poate cel mai bun..
Adio motane!


4 comentarii:

  1. Sa-i fie memoria binecuvantata !

    RăspundețiȘtergere
  2. fa ceva la pagina asta ca-mi zapaceste antivirusul

    RăspundețiȘtergere
  3. depinde ce antivirus ai si cat de agresiv l-ai setat. Daca folosesti norton, arunca-l, instaleaza MSE, avast sau avira. Toate free.

    RăspundețiȘtergere

comentati