luni, 28 iunie 2010

Quartalsbericht

Spre sfirsitu trimestrului am un fluture in burta, trebe sa scriu raportu trimestrial. Numai cuvintu "scriu", mai ales in germana, imi provoaca neliniste.

Raport

Am inceput acest blog cu mai bine de 9 luni in urma, ca sa zic asa, acum s-a nascut copilu. Sunt multumit, e sanatos, grasut, gingureste, uneori ride, alteori plinge. S-a clickuit de 24000 de ori. O fi mult o fi putin? In ultimu timp am observat ca am multi vizitatori din Germania! Ma-ntreb ce cauta astia pe un blog romanesc, ca sa fim bine intelesi, eu sunt si ramin de origine romana, chiar daca ma simt deosebit de bine in Germania. De altfel nemtii sunt destul de drastici cu cei care-si reneaga radacinile si ar fi mai mult decit penibil daca m-as da neamt pur.

Da a inceput sa-mi fie frica, zilele trecute scriam ceva despre IQ si azi am cumparat mai toate ziarele sa citesc comentariile la meciu de fotbal. Nu este nici o indoiala ca blogurile, forumurile sunt monitorizate.
Ma rog, sa revenim la fotbal. Echipa Germaniei e o echipa frumoasa, poate ca frumusetea ei consta pe de o parte in tinerete si pe de alta parte in multiculti. Spuneam ca citeam azi ziaru "BILD" Test de inteligenta pt. emigranti , vad pe prima pagina ca niste politicieni propun ca emigrantii sa dea test IQ. Sunt sigur ca s-au inspirat din postarea mea. Mai mult, se spune ca in Canada emigrantii sunt acceptati daca au un IQ mai mare decit bastinasii!!?? Stau si ma-ntreb cum draqu? Pe de o parte emigrantii sunt chemati/adusi sa practice munci pe care nu le vor bastinasii, iar pe de alta parte trebe sa fie mai inteligenti!?
Mi se pare un pic ciudat, adica femeia de serviciu, din emigratie, sa fie mai inteligenta decit "doamna"? E adevarat ca am mai trait timpuri din astea.. da ce se va-ntimpla in citiva ani? Emigrantii, sortati dintre cei inteligenti, mai inteligenti decit bastinasii, vor lua in timp friiele puterii, deci se va pierde identitatea traditiei loco.

Zau, mie incepe sa mi se faca frica sa mai scriu ceva, ma-ntreb daca nu cumva astia care ma monitorizeaza nu m-au luat cumva drept prototipu emigrantului inteligent si vor cit mai multi ca mine? nu pot decit ca sa le zic, io sunt unic!

4 comentarii:

  1. Se pare ca neamtu' si canadianu' nu-i ca romanu', care nu vrea sa-si ia nevasta frumoasa si desteapta de frica sa nu-l traduca. Mai buna-i una proasta si urata, esti mai sigur pe ea, si mai fericit si tu. Mai ramane un singur punct in suspans, daca copii ii vor semana nevestei? Te-ai tradus la fericire!

    RăspundețiȘtergere
  2. yep, adevaru e ca e nasol sa ai nefasta frumoasa si dasteapta, ma uit la a mea, trebe sa te ocupi de ea nu chiar zilnic, da f. des si trebe sa fi concentrat.
    Picant e ca deja e un test pt. obtinerea cetateniei, test de loc usor, se recunoaste ca o parte din nemtii get beget nu l-ar lua. Unde mai pui ca nu prea se omoara multi sa-si ia cetatenie, cei care au deja joburi bune pur si simplu nu au nevoie, daca sunt din EU, iar ceilalti fara job oricum nu sunt primiti la examen.

    Dupa mintea mea as fi de acord ca politicienii sa dea un test IQ, cred ca ar fi multe surprize!

    RăspundețiȘtergere
  3. Niste Date, in 2009 au fost numa 94000 de incetateniti, din care ca. 25% turci si numa ca. 2300 romani. In 2000 erau ca. 180000 incetateniti.
    Examenu de cetatenie costa 250 Euroi.

    RăspundețiȘtergere
  4. IQ-ul politicienilor...hmm..asta e ceva dificil
    Sa facem o motiune de cenzura :) Acolo IQ.
    Citeam un banc acum ceva saptamani, care "demonstra" raportul dintre inteligenta si banii castigati. Evident, cu cat mai inteligent cu atat mai putin bani :)
    Si la multi ani, sau multe luni :P

    RăspundețiȘtergere

comentati