joi, 21 ianuarie 2010

Imi plac curvele!



Motto „Boarfo, nu ţi-a fost şucar
Să bagi mâna-n buzunar
Cum putut-ai să te-nduri
Să mă-nşeli şi să mă furi“


M-am tot invirtit in juru cozii, m-am tot dat intelectual, da pin-la urma tot trebe sa vorbesc despre curve. Omoriti-ma, injurati-ma, dispretuiti-ma, asta-i situatia, imi plac curvele. Si ca sa fim sinceri pin-la capat, sunt sigur ca tuturor barbatilor le plac. Sa luam de ex. literatura. Pardon, asta-i un exemplu rau ales, pt. simplu fapt ca io nu citesc romane si nu ma pricep la literatura.
Sa luam alt exemplu, pa Violeta si pe Carmen. Aceste doua fete cucuiete nu sunt nici pe departe sotii credincioase, nu au crescut copii, nu stiu sa gateasca, nu au nici macar o pregatire intelectuala. Sunt niste boarfe, scuzati-ma de exprimare, da simt cum incep sa ma enervez. Pai daca sunt cum sunt, de ce domnule toata lumea le iubeste si le place si asta nu de azi de ieri, sa zici ca au fost comunistii de vina, sau rusii, sau ungurii, nu domne, de mai bine de o suta de ani?

Sa ne uitam intii la stricata asta de Violeta , Doamne iarta-ma ca spun asa, da ce ie asta ma decit o betiva? Ia vedeti aici ce zice “printre voi pot sa-mi petrec timpu cu veselie, traiti-va viata ca iubirea trece mintenas”, deci recunoaste ca nu ie prea statornica.. si ce spun betivii aia dn preajma: “Sa bem cu placere, bautura face pupaturili mai arzatoare”, nu, nu ca as avea ceva impotriva bauturii, da orsicit, un pic de cumpatare nu strica, mai ales la o muiere. Pe undeva ie un fel “de asa beau oamenii buni”.

Sau sa ne uitam la Carmen , credeti ca asta-i mai buna? Uite ce zice:
L'amour est enfant de Bohême,
Il n'a jamais, jamais connu de loi,
Si tu ne m'aime pas, je t'aime,
Si je t'aime, prend garde à toi!
Si tu ne m'aime pas, si tu ne m'aime pas, je t'aime!
Mais, si je t'aime, si je t'aime, prend garde à toi!
Si tu ne m'aime pas, si tu ne m'aime pas, je t'aime!
Mais, si je t'aime, si je t'aime, prend garde à toi!

V-ati prins? Cica daca tu nu ma iubesti, io te iubesc, da daca te iubesc, sa te pazesti. Cum adica sa se pazeasca, adica ce-i face? Poate ca omu-i insurat, poate ca are treaba, poate n-o place pur si simplu sau o fi gay. Da stricata tot stricata, pina nu-i strica casa omului nu se lasa.

Uite ce zice-n germane si-n engleza:

Die Liebe ist ein Zigeunerkind.
Sie hat niemals, niemals Gesetze gekannt;
Love is a gypsy's child,
it has never, ever, known a law;
Observati ca ie si rasista? Frantuzoaica zicea doar ca-i un copil al Boemei, da nemtoaica si englezoaica!? A draq tiganca!

Si totusi mie-mi plac, tare-mi plac, nu stiu cum draq, da imi plac bagaboantele! Stiu ca si voua, chiar daca nu vreti sa recunoasteti.

Incheiere:
Dar de-o fi şi-o fi să vii,
iar în braţe să mă ţîi,
să-mi săruţi ţâţa şi gura
şi să-mi stingi din sân arsura,
Vedea-te-aş tot cum te ştiu:
’nalt, bălan şi cilibiu,
cu ochi arzători ca focul;
Aduce-mi-te-ar ghiocul!

26 de comentarii:

  1. Ce draq ba, mi-am facut bataturi la buricele destelor si mi-am consumat neuronu si nici draq nu-mi da un feed back. Ba acum inchid mustaria!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ba da - eu. Foarte frumos, pentru mine este unul dintre cele mai bune Eintrag-uri. Am descoperit blogul ieri, m-am bucurat nespus; ofera o companie rar de gasit. Asadar: Nu e nimic jenant in contributia de azi, dimpotriva, arta asta, a curvelor, exprima o mare dragoste de viata. Daca e pe-asa, si mie imi plac curvele, poa' sa stie o lume 'ntreaga, na. Doar ne tragem cu totii din aceeasi... satra, nu-i asa?

    RăspundețiȘtergere
  3. Hehe, multumesc frumos si bine v-am gasit.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da'pin'sa trecem la curve,spune domne'cine e Eminescu.

    RăspundețiȘtergere
  5. neamtule, io mai citesc literatura, imi place mult, dar nu-mi place sa critic autorii, si nici sa-i laud. E asa, o chestie de simtire, daca i-as critica mi s-ar parea o impietate si-as avea impresia ca le tai aripile, daca i-as lauda prea mult as ramane despre mine cu impresie proasta, ca-i lingusesc. Si-atunci ce sa fac? Pai fac cum fac si cu curvele, le iubesc si apreciez in tacere, fara sa stie nimeni, ca nu vreau sa m-arate oamenii seriosi pe strada si sa zica, uite-l ba si pe asta, dupa ce ca citeste poezii, mai merge si la curve...

    RăspundețiȘtergere
  6. Yep, daca citesti lit. poate scrii si tu cum sunt cintate curvele! Am auzit ca exista Madame Bovary, dama cu camelii si multe altele. Doar doamna Lipan a noastra era muiere serioasa.

    P.S E nasol sa povestesti poantele, nu-i vorba de tine yep, da le recomand unora sa deschida linkurile cu Violeta si carmen sub care se ascund Anna Netrebko si Angela Gheorghiu,

    RăspundețiȘtergere
  7. Da ! Amoru-i un copil pribeag ...
    Exista un corespondent al acestui cuvant in limba germana ?
    Cat despre curve :
    Sa le dea Dumnezeu sanatate !

    RăspundețiȘtergere
  8. Mai neamtule, si nefasta ce zice, bre?
    Ma bag si io in vorba, ca o nefasta ce sunt.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Radu, nu stiu sa existe un cuvint in germana cu aceeasi semnificatie ca pribeag.
    @Viorica, faptu ca-mi plac curvele e vina nefestii. Cind am cunoscut-o nici nu stiam pa unde se intra intr-o sala de concerte. Am insotit-o de citeva ori cu teama in suflet sa nu adorm in timpu concertului. Cu timpu a inceput din ce in ce mai mult sa-mi placa desi ne-am cam despartit, muzical vorbind. Io prefer opera si baletu ia prefera simfonica.

    RăspundețiȘtergere
  10. Doamne, nu mă lăsaaaa!!!
    O-nnebunit şi Neamţu meu!!!
    Isuseee!!!

    Măi, Neamţule, măi!!!
    Ăştia mă strîcă de cap cu reforma lu învăţământu şi tu, în loc să-ţi aduci aportu la contribuţie, umbli pe la mulenruj???
    Şi să mai ai încredere în bărbaţi...
    Dacă merită!
    Dacă_nu_nu!

    RăspundețiȘtergere
  11. Salut pe toată lumea!!!
    După ce-am căutat factori de impact la revistele vieţii, văd numa procente-n jur...
    Pup pe doamna Viorica!!!
    Pup pe Yep, că nu se poate să trec pe lângă iel şi să nu-l pup!!!
    Dar pup pe Răducu!!!
    Radu, mă bucur să te revăd!!!
    Sper să te bucuri şi tu.
    Dacă_nu_nu.

    RăspundețiȘtergere
  12. Măăăi, ce chestieee!!!
    Neamţule, bolundule, păi curve de-astea să tăt dea Dumnezo la tăt creştinul!!!
    Ha!-Ha!-Ha!
    Ne-ai făcut-o!!!
    Dacă_nu_nu!

    RăspundețiȘtergere
  13. EXCELENT!!!
    Mulţam, Neamţule!
    Foarte faine amândouă!
    Pup şi pe tine.

    RăspundețiȘtergere
  14. Pup si io pe Marcela!
    Vaz ca neamtzu a uitat-o pe Fefeleaga. Ori te pomenesti ca... Ntz, nu se poate? Dar daca? Daca nu,nu.

    RăspundețiȘtergere
  15. bai, neamtule. alea din poze nu cred ca e curve.

    RăspundețiȘtergere
  16. @Marcelo te dadui pierduta-n nameti, da te vazui la nea Liviu ca combati cu dragostea si-mi zisei, "of, dragostea!". Cu reformele m-am obisnuit, la mine la munca ne reformam la fiecare doi ani.
    @octav, curve sunt alea care vor cu toti numai cu tine/mine nu!

    RăspundețiȘtergere
  17. Acuma, ce să facem, Neamţule drag???
    Unele muieri se nasc cu har, ca astea de le-ai dat tu pe post aci la tine...
    Dar n-avem toate haruri sfinte.
    Alea mai... nehăruite, n-avem încotro şi-o dăm cu dragostea, că atâta numai ne-a înzestrat Doamne-Doamne...
    Până la urmă ne-om învăţa cu greul, că, ştii cum îi, dacă te-nveţi, şi spânzurat îi bine...

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu te plinge Marcelo ca vazui ca toti aia de la nea Liviu sunt aprinsi foc. ca ia dreptate unde nu-i dragoste nimic nu ie.
    Vazusi ca i-am bagat asta:
    Mi-a intrat, pe vremuri, un papagal pe fereastra. Cineva mi-a spus ca papagalu trebe sa aiba neaparat pereche, deci m-am dus la Obor sa-i cumpar pereche. Am vazut una frumoasa si desi era mai scumpa am vrut s-o cumpar. Vinzatoru imi spune insa ca papagalu trebuie sa-si aleaga singur perechea. Asa ca am bagat-o din cusca-n cusca sa-si gaseasca. Peste tot se-ntorcea cu curu. In sfirsit intr-o cusca cu din alea mai ieftine, cu defecte, s-a repezit la una cu ciocu spart si a inceput sa gingureasca. A fost clar, asta-i aleasa.

    Uite asta-i dragostea, cind te-ntorci cu curu la alea frumoase si-ti plac alea cu ciocu spart.

    RăspundețiȘtergere
  19. Lucian Avramescu
    --------------------------------------------------------------------------------
    Singurul lucru care contează

    femeia este singurul lucru care conteaza
    si afirm asta stiind ca destui
    vor stramba din nas...
    pielea ei stie toate limbile fericirii universale,
    lipit de ea, ca de tarana,
    inteleg constelatiile, raiul si iadul,
    bucuria si nefericirea;
    mersul pe jos prin mine insumi
    imi face din ce in ce mai bine
    pentru a nu mai vorbi
    de arhitectura sinelui sau
    care face sa paleasca marile catedrale ale lumii-
    San Piedro, Domul din Milano...

    femeia este singurul lucru care conteaza
    cu trupul ei in brate
    poti traversa un ocean
    chiar daca nu stii sa inoti
    decat in apele ochilor ei

    fara femeie
    limuzina noastra este o caruta hodorogita
    contul la banca scade chiar daca este in crestere
    prietenii sunt
    plini de pojarul tradarii,
    in vinul scump misca mormolocii

    o ai
    iti canta privighetoarea in cosul pieptului
    te imbraci in haine de puscarie fericit
    cum ai pleca la nunta,
    faci monetarul stelelor pe cer
    ca un nabab universal
    chiar daca-ti fluiera vantul prin gaicile sociale:
    te calca trenul
    si o soapta daca ti-a ramas intreaga
    parcurgi literele numelui ei
    gata sa urzesti planuri de viitor
    cand de aproape te pandeste o morga de lux

    femeia, domnilor, este singurul lucru
    care nu poate fi inlocui decat de sinele sau
    pielea ei stie toate graiurile
    fericiri universale,
    cecul iluziilor
    este valuta ei
    prin care noi invingem crizele mondiale
    iata de ce cred ca
    stiinta ei
    de-a ne face fericiti sau nefericiti
    ii da dreptul la titlul de
    doctor honoris cauza
    al complicatei noastre algebre sufletesti

    femeia domnilor- pentru a nu va plictisi-
    femeia cu pielea ei
    care ne invata alfabetul orbilor,
    cu mereu intoarsele cesti ale sanilor
    in care noi nu ghicim niciodata, nimic,
    femeia
    cu toata argintaria surasului sau
    cu goliciunea ei care umple universul
    este singurul lucru care conteaza
    domnilor

    RăspundețiȘtergere
  20. Neamţule, iubitule, am văzut io, ţucu-ţi uochişorii, da m-am ferit să comentez, că-mi pre părea străină sintagma de final. Şi-am zîs că mai bine nu povestim de ce nu ştim, că io la păsări nu mă ştiu, la dragoste nici atâta, şi-ai văzut şi tu, iubire, ce prăpăştenie s-ar putea ivi când povesteşti de una şi iesă alta... Sau viceversa, cum şi la Carmen ori Violeta...
    Pup dulce dulce pe toţi.
    Dacă nu nu.

    RăspundețiȘtergere
  21. Ma bucura mult
    vorbele-ti frumoase
    Si-as vrea sa-ti raspund
    cu singurul gand pripasit prin nameti :
    Cat traiesti, tot inveti !
    Daca da, nu uita....

    Cele bune

    RăspundețiȘtergere
  22. "femeia este singurul lucru care conteaza
    cu trupul ei in brate
    poti traversa un ocean
    chiar daca nu stii sa inoti
    decat in apele ochilor ei"
    sau
    "lipit de ea, ca de tarana"

    Fantastic !
    Un astfel de Artist n-ar putea fi niciodata pacalit de "sirene" ca Udrea si Basescu :roll:
    De asta-l si respect atat de mult pe
    Lucian Avramescu !

    RăspundețiȘtergere
  23. Frumos frumos, si mie imi plac, mai ales alea de la Bandam :)))) ca de, ce-i frumos , si lui Dumnezeu ii place !!! lol

    AD

    RăspundețiȘtergere
  24. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere

comentati