joi, 26 martie 2020

Goma



3 comentarii:

  1. acu ceva ani am citit " fenomenul pitesti" al lui goma.
    cred ca mai am cartea acasa, in bucuresti.
    incercam sa pricep si nu reuseam...
    acu doi ani am vizitat inchisoarea sighet iar in decembrie, pe 22, guvernarea ne-a lasat sa vedem si beciurie fostei securitati ce se gasesc la demisolul fostului comitet central.
    daca zic ca erau o oroare inseamna ca le-as numi hotel categoria lux...
    am inteles abia acum fenomenul pitesti dar ma nedumereste altceva : cum mortii masii de nici un politician ce a condamnat comunismul , incepand cu marele iliescu, basescu, apoi cu toti papagalii care au fost prin ministere si mai ales cei din ministerul de interne ce isi au birourile in aceiasi cladire nu au scos un cuvintel despre ceea ce se afla pe latura de langa intrarea in ministerul sanatatii, care e tot acolo ???? intrarea in carcera aia e fff simpla, direct din curtea interioara, unde parcau masinile... bai, nici unu nu a stiut ? nu vreau sa va zic cum erau camerele de izolare, eu cred ca dupa 5 minute l-as fi dat in gat si pe tata... asa ca aia care vorbesc aiurea de cei ce au trecut prin asa ceva, le doresc doar cateva zile in acele locuri.
    apoi mai vorbim.

    RăspundețiȘtergere
  2. da, aici ai dreptate, cand voi ajunge in ro am sa verific daca e vorba de experimentul sau de patimi.
    cred totusi ca e vorba de patimi, pt ca imi aduc aminte ca autorul era paul gom si, cu acea ocazie, l-am si descoperit.
    oricum, ideea este aceiasi.
    imi cer scuze pt eroare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere

comentati