joi, 14 august 2014

Destinul e soarta noastra!

Nu stiu cum de mi-a venit in cap un titlu atit de prostesc, care, de fapt, nici nu are legatura cu ce vreau sa scriu.
Uitindu-ma in urma la inceputurile blogului ma-ncearca o oarecare mindrie, scriam destul de bine, eram motivat, inspirat. Cu timpul mi-am pierdut din inspiratie, am avut, pe drept, tot mai putini comentatori, cititori, asta m-a demotivat si mai mult, stiti voi clasicul cerc vicios, sau cum zice neamtu, Teufelskreis. Ce sa-i faci, asa suntem noi artistii, intelectualii, adica scriitorii, f. sensibili si la laude si la critica, dar cel mai tare suferim cind suntem ignorati.
Dar, zilele trecute, un pic dezorientat, m-am uitat pe comentarele din spam, unde cred ca nu m-am uitat de ani de zile. Mare mi-a fost surpriza sa vad aproape 1000 de comentare, venite in ulrimele doua luni, in proportie de 120% laudative, de la o apreciere rezervata pina la entuziasm inflacarat. Mi-am zis in sfirsit am fost descoperit, sunt constient ca va fi greu, dar si plin de satisfactii.
Iata citeva exemple:
Have you ever considered publishing an e-book or guest authoring on other blogs?
I love it when folks get together and share views. Great site, stick with it!
My brother suggested I might like this blog. He was entirely right. This post actually made my day.
You can not imagine just how much time I had spent for this info! Thanks
Dar iata ca sunt laudat si-n lb. germana
Seine , wie Sie lesen thoughts ! Sie scheinen erscheinen, zu verstehen so viel etwa , wie du schrieb das Buch e -book drin oder so etwas. Ich fühle können Sie mit einige Prozent bis Antrieb home a bit , aber andere als , dass dies ausgezeichnete Blog. Eine fantastische lesen. Ich werde definitiv sicherlich wieder. Gute Sehr gute Information . Glück für mich fand ich Blog zufällig ( stumbleupon ) . Ich habe gespeichert für später auf! und die Groß blog Sie haben schwer zu finden Qualität schriftlich wie Ihres in diesen Tagen . ich ehrlich schätzen Menschen wie Sie Achten Sie darauf !
Cind il vad ca se cazneste atit de tare-n germana, mai ca-mi vine sa-l pup.
I absolutely love your blog and find almost all of your post's to be what precisely I'm looking for.
I needed to thank you for this wonderful read!! I certainly loved every little bit of it. I have got you bookmarked to look at new stuff you post…
Our team of professional is always curious to design and fit your kitchen …
Asta-i tare, oare de ce vrea sa-mi repare bucataria? Oare io fi spus nefasta-mea? Nu sunt nici doi ani de cind am facut-o cu mina mea, a iesit fantastic, ca si io m-am mirat, nu credeam ca pot face asa ceva. Ar trebui sa-i interzic nefestii sa mai gateasca deoarece o strica.
My spouse and I absolutely love your blog and find the majority of your post's to be exactly what I'm looking for…
Ahaaa, banuiam eu ca-i ceva cu nefestele.
Ce ma mira insa in cel mai inalt grad e cum draq au inteles acesti admiratori ai mei lb. romana? Oare a ajuns lb. romana internationala? Si daca au inteles de ce nu-mi raspund in romana?
O alta chestie uimitoare e ca nu-mi ofera nimeni nici o mostenire, un cistig prin Congo, sau ceva asemanator, asa cum am auzit ca li s-a oferit altora.
Oricum aceste laude ma-ncurajeaza enorm sa continui acest blog a carui valoare nici eu nu o cunosteam.

2 comentarii:

  1. te lamentezi degeaba , neicushorule , talutza esti CEL care nu prea raspunde ...kevlarul de odinioara de la raposatul ITM ....
    Nu santetzi udor de UITAT .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. salut Parpa, ma bucur sa te vad, am fost in concediu intr-o tara in curs de distrugere, Italia, unde nu prea s-a auzit de internet, chiar in hotel extrem de scump de 4 stele.

      Da in principiu ai dreptate, nu prea mai am inspiratie si de aceea intru rar..

      Ștergere

comentati