duminică, 22 ianuarie 2012

Anunt umanitar.

Anumite evenimente care au trecut m-au obligat sa ma despart de un prieten f. bun, un prieten la care tineam f. mult, de fapt e o prietena si e ultima. E adevarat ca atunci cind am condus-o pe ultimu drum am fost incintat.
Nu pot sa-mi exprim tristetea pt. aceasta intimplare, ii rog pe cei care ma iubesc sa ma ajute sa-mi recuperez prietena, ofer recompensa, astept provincia!

P.S Blogu functioneaza in continuare aiurea, daca nu se rezolva il inchid sau trec pe alta platforma!

4 comentarii:

  1. Ce browser ai? Daca e Firefox incearca recomandarea de pe blogul meu: Pt utilizatorii de Firefox: daca nu puteti pune comentarii mergeti la Tools/Option/Privacy si bifati accept third party cookies.
    In ce o priveste pe prietena ta, fie-i paharul usor

    RăspundețiȘtergere
  2. merci Viorica, am incercat cu 4 computere diferite, e adevarat toate cu Explorer, culmea e ca am putut intra peste tot numa la mine nu!
    Acum am intrat cu Firefox si vad ca merge.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna, iti scriu in speranta unui schimb de linkuri. Daca doresti sa faci un schimb cu http://auto-iasi.blogspot.com/ lasa-mi un comentariu cu titlul pe care il doresti si linkul
    O zi buna iti doresc

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai baut singur "comoara". Sa-ti fie rusine namtule egoist. Nu mai vb cu tine :-(

    Si eu care te aparam non stop de "invadatori" si de "fosti amici" suparaciosi nevoie mare de pe un blog pe altul. Sunt trist. Sa-i fie "bautul bun".

    RăspundețiȘtergere