duminică, 22 ianuarie 2012

Anunt umanitar.

Anumite evenimente care au trecut m-au obligat sa ma despart de un prieten f. bun, un prieten la care tineam f. mult, de fapt e o prietena si e ultima. E adevarat ca atunci cind am condus-o pe ultimu drum am fost incintat.
Nu pot sa-mi exprim tristetea pt. aceasta intimplare, ii rog pe cei care ma iubesc sa ma ajute sa-mi recuperez prietena, ofer recompensa, astept provincia!

P.S Blogu functioneaza in continuare aiurea, daca nu se rezolva il inchid sau trec pe alta platforma!

3 comentarii:

  1. Ce browser ai? Daca e Firefox incearca recomandarea de pe blogul meu: Pt utilizatorii de Firefox: daca nu puteti pune comentarii mergeti la Tools/Option/Privacy si bifati accept third party cookies.
    In ce o priveste pe prietena ta, fie-i paharul usor

    RăspundețiȘtergere
  2. merci Viorica, am incercat cu 4 computere diferite, e adevarat toate cu Explorer, culmea e ca am putut intra peste tot numa la mine nu!
    Acum am intrat cu Firefox si vad ca merge.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai baut singur "comoara". Sa-ti fie rusine namtule egoist. Nu mai vb cu tine :-(

    Si eu care te aparam non stop de "invadatori" si de "fosti amici" suparaciosi nevoie mare de pe un blog pe altul. Sunt trist. Sa-i fie "bautul bun".

    RăspundețiȘtergere

comentati