miercuri, 1 aprilie 2020

Jurnal de Corona XVI

Greta cu Izoleta, sa se duca-n Veta.
Azi e joi, v-am avertizat ca va sosi mai repede decit va asteptati, de obicei joia joc fotbal, azi m-am batut cu virusu. Stiu, e si 1 Aprilie, da nu vreau sa vorbesc despre asta.
Dimineata ma duc la baie, ca tot uomu, si iau si telefonu, ca tot omu. Si deschid casuta postala, si vaz jde sute de E-mailuri. Eram invitat, in toate limbile pamintului sa fac ceva, nu prea am inteles ce!? Era gata sa ma constip. Trebuie sa spun ca eu, in anumite privinte, sunt ceas. Domne, iti poti potrivi ceasu, chiar si cind se schimba ora, io tot.. Pe vremuri, la institut, a venit o noua generatie de tineri ingineri, mi s-a parut o mare lipsa de respect, ca mi-au ocupat orarul meu.
Deci eram extrem de ocupat sa spamez e-mailurile nedorite, cind am primit un whatsapp, de la sotie, „cit draq mai ai de gind sa stai acolo?“. Am intrat in panica si, desi nu-mi rezolvasem problemele cotidiene, am eliberat ringul. M-am dus la calculatorul mare, am unu chiar mare, cu doua monitoare mari. Am filtrat in continuare e-mailurile. Am dat peste un E-mail de la Amazon, care confirma comanda mea de 170 de euroi pt niste jocuri electronice. Eu nu comandasem asa ceva, asa ca-i trimit un whatsap sotiei, care inca era regina, pe tron, si o intreb daca ia a comandat asa ceva. Vine un raspuns sec, „nu“, insotit de niste dracusori. Semn ca se duc lupte.
Intru in contu Amazon si vad ca am platit deja jocurile prin banca, dar nu recunosc banca. Disperat, incerc sa intru in banca mea, da jucaria aia care face tan nu se aprinde, probabil ca nu are baterie. Caut baterii prin casa, nu gasesc nimic, decit niste rotite care ar fi mers la usa de la sifonier, si niste testosteron. Mai gasesc si niste masti de cind renovam casa. Ma sui pe bicicleta si-mi pun masca. Ochelarii se umezesc, nu vad nimic, si nici sa respir nu pot. Ajung la banca si trag niste extrase de cont. Se miscau ca ochiu mortului. Ma duc sa cumpar baterii, cumpar.
Ma duc la gradina, vine si Brigitte, zice ca o doare curu de stat pe canapea.
Imi vine E-mail de la Amazon ca datele de banca nu sunt valabile. Zic bine. Mai vin vreo treizeci de e-mailuri care-mi ureaza bun venit undeva. Nu am inteles unde.
Ma gindesc la prietenul meu din California, cu care am vorbit aseara, fusese excrocat, prin internet, de vreo 500$.
Pe undeva e de inteles, in perioada actuala, cersitul, furtul din buzunare si chiar si spargerea caselor sunt f dificile, omu se recalifica.
Cu mai multe luni in urma primeam des telefoane de la niste englezi de balta, chipurile de la Microsoft, care vroiau sa ma ajute sa-mi dezinfecteze computeru, care ar fi fost infectat de Corona. I-am rugat sa-mi trimita un e-mail. Mi-au trimis. Am trimis e-mailul la politie si la Microsoft. Bineinteles ca erau excroci. Dar tot sunau, ii rugam sa astepte, odata dupa ce i-am lasat sa astepte, am dus telefonu la WC si am tras apa, altadata am mers la bucatarie, am luat o oala si un facalet si am batut tare in dreptul microfonului.

2 comentarii:

  1. deci brigitte exista.
    baga omule o poza cu briggite aia ca ne-ai infestat cu ea mai mult decat chinezii cu corona lor...

    RăspundețiȘtergere

comentati