Pages

vineri, 17 martie 2023

Adina Valean

 O anume Adina Valean, mindria tarii, statea cu capul in miini in biroul ei din Bruxelles si se gindea cum sa mai salveze Europa. Tocmai se intorsese din Qatar, cu business class, si nu stia prea bine de ce fusese acolo si cine platise. Oamenii rai chiar au pus ochii pe ea, zice ca e grecoaica. Tocmai acum cind sotul ei a spus: “Bruxellesul a ajuns să-mi placă foarte mult. Aș vrea să trăiesc acolo”, declară Crin Antonescu (somer).

“Specifically, the study concerns travel by the Directorate General for Mobility and Transport, chief executive under the responsible EU Commissioner Adina Valean. According to Politico magazine, he has flown free business class on Qatar Airways several times since his 2015. Four of these flights were paid for by the Qatari government or groups close to it. Hotel accommodation was also covered, according to a European Commission spokeswoman.”
Trebuie sa faca ceva si cum statea ea asa i-a venit o idee. Ce ar fi sa reduca la zero numarul mortilor in accidente in Europa? Nu numai sa le reduca, ci sa fie zero, asa cum e si cu emisiile de codoi. Nu asa ca ar fi bine si ar lauda-o toata lumea, ca asta este dorinta ei, sa faca bine omenirii. S-a gindit ea? Cine sunt principalii vinovati ai accidentelor? Bingo, batrinii, aia peste 70. Oricum de ei nu mai e nevoie, ca inca nu s-a ajuns la virsta de pensionare de peste 70.
Cheama secretarele si secretarii si dicteaza:
Program de verificare a capacitatii batrinilor de a conduce, barem:
1. 50 genoflexiuni pe un picior si apoi pe altul.
2. Tensiunea sub 13/7 si colesterol sub 200
3. Test pe parcurs udat si inghetat cu lumina stinsa si legat la ochi
4. Test teoretic gen grila in mai multe limbi de circulatie internationala.
Un functionar mai obraznic, cred ca era bulgar cu capu mare, ii zice, pai sa vedeti, statistic vorbind batrinii nu prea sunt raspunzatori de accidente. Cica conform Statistischen Bundesamtes 2021 au fost in Germania 66.812 oameni peste 65 Jahren participanti la accidente, asta inseamna 14,5%, desi proportia numarului de batrini e de 21%.
Dintre accidentati 39,4% au patit-o cu masina, 37,3% cu bicicleta, 11,9% ca pietoni, 2,2% ca pasageri in autobuze.
Cele mai multe accidente sunt provocate de barbati intre 25 si 35 de ani.
Degeaba, Adina a povestit de experienta fericita in Romania unde se verifica batrinii.
Iata graficul mortii, in virsta de peste 65 de ani in accidente la milionul de locuitori.
Romania detine o pozitie fruntasa, de peste 159, Bulgarii au 102, ungurii 99, Malta 22, Germania 59.
Nu se stie daca acesti morti sunt din cei cu pensii speciale, dar oricum e un pas inainte in rezolvarea deficitului de fonduri de pensie.
Ma apuc de sport!
P:S Adina s-a mai gindit, va introduce carnet de conducere si pt biciclisti si pt pietoni, dar mai ales pt rulatori.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentati