tag:blogger.com,1999:blog-138417323870890134.post2195017066987682247..comments2024-03-24T19:28:39.678+01:00Comments on neamtu tiganu: IAR 95 (1)neamtu tiganuhttp://www.blogger.com/profile/02446162482116045594noreply@blogger.comBlogger8125tag:blogger.com,1999:blog-138417323870890134.post-309944812031703602023-06-29T11:39:44.107+02:002023-06-29T11:39:44.107+02:00Pacat.Altii:
https://www.flightradar24.com/N139LE...Pacat.Altii:<br /><br />https://www.flightradar24.com/N139LE/30ebd519<br /><br />https://en.wikipedia.org/wiki/Aero_L-39_AlbatrosAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-138417323870890134.post-4518265769774476182022-11-13T17:46:23.481+01:002022-11-13T17:46:23.481+01:00Am zburat Mig-ul 23 o buna perioada de timp, din 1...Am zburat Mig-ul 23 o buna perioada de timp, din 1988 pana in 1998. Auzisem de povestea cu motorul de 23 pe 95 dar credeam ca a fost doar legenda. E echipa de ingineri de la Fabrica din Craiova a poposit prin 89 in primavara un timp la MK dar erau interesati doar de trenul de 23. R29 era insa un mosntru al tractiunii(si consumului), cel putin in FT cred ca imprima o acceleratie la decolare mai Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-138417323870890134.post-1044626742065407912017-07-28T02:04:59.500+02:002017-07-28T02:04:59.500+02:00da cu ROMBAC 1-11 ce au avut ??? da cu ROMBAC 1-11 ce au avut ??? Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-138417323870890134.post-73220766687168698062016-06-02T08:39:27.320+02:002016-06-02T08:39:27.320+02:00Am citit undeva ca s-a proiectat cu ajutorul unui ...Am citit undeva ca s-a proiectat cu ajutorul unui program CAD romanesc dar nu mai gasesc blogul domnului care a facut afirmatia.Stiti cumva despre ce program era vorba,cum se numea? va rog trimiteti-mi un mail pe louie_armaghedon@yahoo.com daca stiti ceva.va multumesc anticipatAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-138417323870890134.post-28391455702005322262013-03-14T03:57:25.403+01:002013-03-14T03:57:25.403+01:00Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-138417323870890134.post-49571766803891087732011-03-21T01:35:46.123+01:002011-03-21T01:35:46.123+01:00Bună seara, am citit cu mare interes seria de arti...Bună seara, am citit cu mare interes seria de articole despre IAR-ul 95. E plăcut să ai ocazia de a citi câte ceva despre acest avion de la cineva care chiar a lucrat la proiect (din câte am înțeles).<br /><br />Aș avea câteva întrebări, dacă nu deranjez. Configurația IAR-ului din imaginea 3D este cea a configurației finale alese? IAR-95S? Și aș fi curios să știu a cui este opera (mă refer la Giuseppenoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-138417323870890134.post-60681999097238622042011-01-10T10:21:03.021+01:002011-01-10T10:21:03.021+01:00Salut Dane, ma bucur ca ne-am regasit, era o gasca...Salut Dane, ma bucur ca ne-am regasit, era o gasca misto pe atunci la Ziua.neamtu tiganuhttps://www.blogger.com/profile/02446162482116045594noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-138417323870890134.post-60731132404937916252011-01-10T00:46:32.299+01:002011-01-10T00:46:32.299+01:00neamtu' tiganu. :)
la multi ani. surpriza sa ...neamtu' tiganu. :)<br /><br />la multi ani. surpriza sa te vad pe aici.:) eu nu stiu daca ma mai tii minte dar eu te tin. :) forumam cu spor pe vremuri la ziua.<br /><br />dan toader. (venii pe link in jos de pe comment la simona tache.)toaderhttp://toader.wordpress.comnoreply@blogger.com