tag:blogger.com,1999:blog-138417323870890134.post2558708558282656275..comments2024-03-24T19:28:39.678+01:00Comments on neamtu tiganu: IAR 95 (3)neamtu tiganuhttp://www.blogger.com/profile/02446162482116045594noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-138417323870890134.post-69895969293905867142012-04-10T23:00:40.398+02:002012-04-10T23:00:40.398+02:00Va multumesc pentru articolele despre IAR-95 si n...Va multumesc pentru articolele despre IAR-95 si nu numai de pe acest blog, intr-adevar pentru pasionatii de subiect e aur...desi din pacate am ramas numai cu gandul la putea sa fie si ce-a fost.<br /><br />Pun si eu cateva intrebari scurte daca se poate. Motorul pentru proiectul final IAR-S descris mai sus, era tot R-29-300, ca la IAR-95ME? Din datele pe care le-ati postat, se pare ca raportul Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-138417323870890134.post-80038176843432231622012-03-28T21:35:31.267+02:002012-03-28T21:35:31.267+02:00Este de departe articolul cu cele mai multe detali...Este de departe articolul cu cele mai multe detalii tehnice despre IAR-95 pe care l-am gasit publicat pana acum!<br />Am cateva intrebari, sper ca nu exagerez cu interesul pentru IAR-95 :) :<br /><br />-Legat de caracteristicile date pentru IAR-S, unghiul de sageata la bord de atac este 47 de grade in timp ce unghiul de sageata la 25% din coarda este 57 de grade. Nu am studii Aero dar ma Valinoreply@blogger.com