luni, 9 mai 2022

Ucraina si ciinii

 Sunt f bucuros, in aceste zile, ca nu ocup functia de cancelar, ministru, sef de partid, filozof etc. De altfel formatia mea tehnica ma face sa ma decid extrem de greu, trebuie sa iau in considerarea toate variantele, sa fac tabele cu avantaje si dezavantaje, studii de risc, ca in final sa aleg, din burta, alta varianta decit din cele analizate.

Asa e si acum, ce as face cu Ucraina, sa le dau arme, sa ajut Ucraina si sa risc sa-mi trimita Putin niste nuculare, sau sa ma fac ca ploua si sa spun ce ma bag eu intre ei, e o cearta de familie? Se intimpla ca atunci cind incerci sa scoti tiganca din mina tiganului, care o maltrateaza, sa te bata si tiganca. Habar nu am.
Dar mult mai bine ar fi sa fiu ciine. Cel mai bine in Germania e sa fii ciine. Desigur cu exceptia castratului. Dar acum s-a dat o noua lege, ciineasca.
Noile reguli pentru câini dintr-o privire:
- Plimbări obligatorii: exercițiu suficient în aer liber, de cel putin de doua ori pe zi, in total o ora.
- Câinii (în camere) trebuie sa aiba priveliste afară, legarea este strict interzisă
- Creșterea comercială a câinilor: în viitor, un îngrijitor poate avea grijă de maximum trei pui în același timp
– Socializarea; trebuie asigurat cel putin patru ore zilnic de contact cu alti catei (desigur nu se considera intilniriile virtuale pe FB, online etc.)
- Educație: gulerele cu țepi sau alte dispozitive dureroase sunt interzise
Parca m-as bucura sa existe o asemenea lege si in legatura cu cresterea copiilor.
Am auzit ca se pregateste o noua lege privind comportarea fata de sotii. Unii vorbesc de obligativitatea de a le insoti la magazine, patru ore pe zi, de a le pune la dispozitie cartea de credit, de a le respecta durerile de cap, si inca multe altele. Astept cu nerabdare. Me too.
Veti intreba ce legatura au aceste noi legi cu razboiul din Ucraina? Pai tocma asta e spilul, nu au absolut nici o legatura, dar politicienii nostri nu se lasa iritati de citeva bombe, morti, nu, ei isi fac datoria pina la moarte, adica se piaptana.

2 comentarii:

  1. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere

comentati