luni, 16 mai 2022

Eurovision

 Mai tineti minte serile din copilaria noastra cind ne stringeam toata familia la Tv sa vedem Teleenciclopedia, sau serialele Dallas, sau Varietati? Cam acest lucru mi s-a intimplat simbata, cind ne-am asezat in familie sa vedem Eurovision de la bombon. Nu e emisiunea mea preferata, nu e muzica mea preferata, dar ce nu face omu pt armonia familiei! A cistigat Ucraina, multi au stiut ca asa o sa se-ntimple. Nu au fost preferatii mei, mie mi-a placut Suedia si m-a amuzat Moldova. Nu stiu daca Ucraina au fost chiar atit de buni, dar imi ramine un gust amar ca ar fi fost favorizati. Desigur, inteleg si mi-e mila de ei pt ca trec prin ce trec, sunt impresionat de vitejia de care dau dovada, dar oare e necesar sa fie si cei mai buni cintareti? Oare ce se-ntimpla la anul, daca razboiul nu se termina, se va organiza Eurovizion de la bombon la Kiev? Oare nu ar fi fost mai bine sa se instituie un premiu al formatiei de suflet?

Daca prin absurd, ar fi participat si Rusia, si ar fi avut o prezentare execptionala si ar fi cistigat Eurovizion, nu am putea vorbi atunci de maretia occidentului, de adevaratul spirit de meritocratie? Cred ca de abia atunci le-am da peste nas criminalilor rusi. (Sa vezi ce mi-o au acum, vor curge injuraturile, putinist ma cheama)
-Dar sa analizam sanctiunile. Am auzit ca cea mai mare fabrica de prezervative din Ge, a dat faliment deoarece a pierdut contracte in Rusia. Ma intreb daca nu ar fi fost mai bine sa se livreze prezervative gratuit in Rusia, astfel incit sa scada demografia lor?
-Si McDonalds s-a retras din Rusia. E stiut ca fast food ingrase si prosteste, oare nu ar fi fost mai bine sa ramina McD acolo, cred ca niste rusi grasi nu prea ar mai fi avut chef de razboi? Unde mai pui ca McD scotea si niste bani din asta, nu putea sa-i ia de la rusi si sa-i dea la ucrainieni?
- De asemenea niste firme de whisky vestice s-au retras din Rusia, nu era mai bine sa ramina acolo?
- Cica nemtii dau arme Ucrainei, luind in considerare ca tancurile sunt mai vechi decit tanchistii, ca din 59 ellicoptere Tiger, doar 9 sunt functionale, se pune intrebarea daca nu i-ar fi ajutat mai mult pe ucrainieni daca acestea ar fi fost livrate Rusiei?
In concluzie, sa ne imaginam rusu gras de la McD, cu multi copii din cauza de prezervative, plin de whisky, care se suie intr-un tanc care nu functioneaza si e aparat de un elicopter care nu zboara, ar mai avea el chef de razboi? Dar daca li s-ar livra si niste droguri? Si telenovele? Sau macar sa-i tina pe facebook si whatsap! Cum ar lupta rusu cu ochii pe telefon?

3 comentarii:

  1. Deja e un cliseu faptul ca daca esti obiectiv esti rusofil. :(
    Iar echilibristica asta verbala ( ca sa nu te abati de la politica propovaduita) e foarte obositoare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Parca am mai vazut din astea, cu multi ani in urma, dar nu se numea corectitudine politica ci omul nou!

      Ștergere
  2. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere

comentati