miercuri, 12 ianuarie 2022

De dimineata...

Se spune ca daca de la o virsta-ncolo te trezesti fara sa te doara nimic, inseamna ca esti mort. Azi dimineata eram extrem de viu, atit de viu ca ma durea fiecare osulet, ligament. Am regretat din nou ca nu am instalat o camera de supraveghere, deoarece de mult banuiesc ca sotia ma bate in somn cu usa, asa cum vazuse in niste filme crimi, pe care le vizioneaza cu placere si ia si notite. Al doilea gind, tare nastrusnic, a fost ca am avut toata noaptea sex salbatic, cum vazusem in alt film, nu in ala crimi. Aceasta alternativa mi s-a parut putin probabila, de aceea m-am gindit ca poate iar m-am imbatat ca un porc. Deschizind un pic un ochi si-ncercind sa-l fac roata am remarcat totusi, ca simtomele actuale nu corespund, de ex. nu ma durea capul si nici nu aveam ameteli si nici nu-mi fatase o pisica-n gura. Am trecut in revista un numar de boli de care cu siguranta sufar, incepind cu Covid, continuiind cu boli rusinoase si nevindecabile. Mi-am dat seama ca nu poate fi vorba nici de lepra, nici de ciuma, iar daca ar fi o gripa, pai ar fi una catastrofala. Nu stiam ce sa fac, sa astept sa mor in liniste, sau mai bine sa ma duc la baie, ca aveam o nevoie stringenta. Ma ridic usor pe marginea patului fiind convins ca-mi vor cadea membrele, coastele, bicepsii si tricepsii. Eram o ruina, ma gindeam la marile constructii ale omenirii care s-au prabusit si eu nici nu ajunsesem sa devin legenda, nici macar Capitoliu. Ajuns in baie nu-ndraznesc sa ma uit in oglinda, sunt totusi o fire sensibila si imaginea m-ar putea afecta emotional. Oare ce am facut ieri? Unde m-am imbolnavit? Incet, incet incepe sa se infiripe o bucatica de memorie, trec ziua de ieri in revista, m-am sculat f devreme, am mers cu masina cam vreo doua ore, dar unde m-am dus si de ce? Aha, era destul de frig si alb... exact, am fost la schi, chiar am si schiat. Cine ar fi crezut?

3 comentarii:

  1. Cam la o lună citesc blogul dumneavoastra.Ma încântă!
    Cred sincer ca ar fi un castig pentru noi...noi,adica asa la general...daca a-ti posta articole...pe contributors ...sau spotmedia...sau...
    Adică sincer cred ca multi s-ar bucura să va citească!
    P.s. chiar aveti chemare la scris !
    Inginerii astia!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucura ca va place. Postez pe facebook unde e o vizibilitate destul de ridicata, la Mihai Calomfirescu

      Ștergere
  2. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere

comentati