vineri, 3 decembrie 2021

Merkel

Nu, Merkel nu a fost preferata mea, a facut multe lucruri bune, dar si o multime de prostii, pt a caror corectare va fi nevoie de multi ani. Dar a iesit la pensie si s-a organizat o ceremonie, traditional asa numitul “Zapfenstreich”. In ciuda incalzirii globale a fost f frig, dar totusi Merkel a suportat cu stoicism, de fapt asta a fost calitatea ei de baza. Se spune ca hainele il fac pe om, sau nu. Se spune ca esti ceea ce maninci, ce citesti, ce respiri, ce prieteni ai, ce nefasta, dar cite alte lucruri nu se mai spun? Se spune si ca esti muzica pe care o asculti, care iti place. Sa vedem ce si-a dorit Merkel sa se cinte la despartirea ei! Pe primul loc a fost "Du hast den Farbfilm vergessen“, (Ai uitat filmul color). E un cintec f vechi, de cind avea Merkel 20 de ani in DDR. L-a cintat Nina Hagen, o cintareata punk din DDR, care mai tirziu a fugit in Anglia si Germania. O mare figura, si acum la batrinete face tot felul de prostii. Sa ascultam cintecul: Nina Hagen Du hast den Farbfilm vergessen Ein Kessel Buntes - YouTube https://www.youtube.com/watch?v=PLcgZCDO26Y Povestea cintecului, e a unor iubiti, pe el il chema Mihai, care-si amintesc de cind mergeau prin nisip, dar amintirile erau alb-negru pt ca si-ar fi uitat filmul color. Desigur o frumoasa alegorie, a imaginilor sepia ale trecutului. "Mein Michael Nun glaubt uns kein Mensch, wie schön's hier war haha, haha" (Mihail al meu, acum nimeni nu ne crede, ce frumos a fost aici) Al doilea e "Für mich soll's rote Rosen regnen", (Pt mine ar trebui sa ploua cu trandafiri rosii). Ascultati-l aici Hildegard Knef - Für mich soll's rote Rosen regnen 1968 - YouTube https://www.youtube.com/watch?v=PuXU6zOg1YA Hildegard Knef a fost actrita, cintareata, umblata mult prin lume, chiar la Hollywood, car es-a intors la batrinete in Germania. Cintecul “vorbeste” de o fata de 16 ani, careia lumea ii sta la picioare, care are dorinte mari, de care e convinsa ca i se vor indeplini. Stie ca merita sa ploua cu trandafiri rosii. Ich will, will alles oder nichts, eu vreau totul sau nimic. Si mai tirziu ramine optimista, „Will immer noch siegen Will alles, oder nichts,“ vreau inca sa inving, vreau totul, sau nimic. In sfirsit cel de-al treilea e un cintec religios catolic, pt cor il ascultati aici Grosser Gott wir loben Dich - YouTube https://www.youtube.com/watch?v=8yLZnM2KFkY E cunoscut si-n engleza "Holy God we praise thy name" https://www.youtube.com/watch?v=DII6ap7bj0Q Großer Gott, wir loben dich, Herr, wir preisen deine Stärke. Vor dir neigt die Erde sich und bewundert deine Werke. Wie du warst vor aller Zeit, so bleibst du in Ewigkeit. Concluzii, credeti ca poate cineva sa spuna ceva despre personalitatea lui Merkel in urma alegerii acestor bucati?

5 comentarii:

  1. Se pare că vacanțele petrecute pe Litoralul românesc , la fel ca și sexul i-au priit de minune !

    RăspundețiȘtergere
  2. Dacă (încă) ești iubit de Angela, ce mai contează ura pe care ți-o poartă unul ca Goe !
    Nu spui mai multe că poate dă Doamna peste ele ... ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ma mai iubeste nimeni, nici Angela macar.. :) Nu vezi ca sunt frustrat?!

      Ștergere
  3. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere

comentati