sâmbătă, 31 iulie 2021

Olanda vintoasa

Deoarece s-a produs o indiscretie legata de mica mea excursie la Marea Nordului, sunt nevoit sa amin postarea despre mincare, lucru care de altfel face bine la dieta. Da, mi-era dor de mare, tare dor, asa ca am hotarit sa trag o fuga la Marea Nordului, nici nu e prea departe. Am mai fost prin zona si cam stiam la ce sa ma astept, dar daca marea ma chema, ce puteam sa fac? Pt cine nu stie, acolo marea e altfel. In primul rind exista flux si reflux f puternic si malul e putin inclinat, astfel ca atunci cind marea e retrasa trebuie sa mergi chiar si un km ca sa ajungi la apa. Si mergi printr-un fel de namol, iti intra piciorul pin la genunchi. Trebuie sa porti si ceva in picioare deoarece in namol sunt ascunse niste scoici f ascutite. In al doilea rind acolo bate vintul, de regula te ia pe sus, de aici vine Olandezul Zburator. Se poate studia procedeul de sablare. Nisipul e f fin si antrenat de vint iti subtieaza pielea, ca d-aia sunt aia asa de fini. Dar, cum spuneam, marea ma chema, asa ca m-am incumetat, sa le arat olandezilor ce poate un dac. E adevarat ca eram singurul care s-a incumetat, asa ca am observat cum postul de salvamar a intrat in alerta rosie. Mai ales o olandeza cu tite mari se pregatea de respiratie gura la gura. Dar nimic nu ma mai putea opri. Am mers, am mers, am mers si cindva am ajuns la apa. Erau valuri puternice. Am asteptat valul numarul 7, care e cel mai tare, si l-am despicat cu pieptu-mi vinjos. Nu am intrat bine si am simtit cum o mina uriasa ma lua si ma impingea in larg. Am inceput sa lupt, ma gindeam deja la olandeza cu tite mari, mi s-a parut ca a durat o vesnicie, dar am reusit sa inving cei 5 metri care ma desparteau de zona cu apa mica. A fost frumos, ceea ce va doresc si voua. Acum aici ploua, sunt 17 grade. PS Persoana imbracata bine, din poza, nu e nevasta mea, e o prietena. Sotia e in spatele aparatului de fotografiat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentati