luni, 15 februarie 2016

Cu ce se ocupa pensionarii!


Dupa cum stim cu totii, pensionarii sunt o adevarata plaga a societatii, se-nmultesc fara limita, chiar daca nu fac sex, ocupa cele mai bune locuri in tramvai, pe vremuri erau vulturii plesuvi ai pietii, voteaza intotdeauna cu ailalti, sunt lipsiti de spirit revolutionar, sunt raspunzatori de toate nasoalele trecutului.

Dupa toate cele mai au si pretentii, vin cu schmekerii de genu: respect, par alb..
Io, ca proaspat pensionar, m-am hotarit sa ma retrag in munti, ca legionarii, sa lupt pt. patrie, atit cit ma tine pensia, ficatu, inima si pangreasu.
Iata citeva imagini din lupta mea cu vitregiile naturii!
Date tehnice:
-ca. 35 km pista coborire pe zi, viteza maxima: 65km/h, ca. patru ceaiuri Jagertee zilnic, ceva beri, cel mult o sticla de vin rosu zilnic.
Pirtia pe care coboara pensionarul e de categoria neagra, adica grea, a se observa eleganta pensionarului.
In ciuda consumului energetic destul de mare, pt. un pensionar, totusi m-am ingrasat doua kile, imi place sa cred ca am luat doua kile de muschi.

P.S Sunt doua video de la schi, am impresia insa ca prin smartpfone sau tableta nu se vad. Nu-i bai!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentati