luni, 13 ianuarie 2014

fericirea-i doar in vin!

Spune un proverb latin.

Si eu, ca majoritatea oamenilor, caut fericirea. Am cautat-o peste tot, am cautat chiar in carti, am citit chiar din clasici, se spune ca si Aristotel (happiness depends upon ourselves.) s-ar fi ocupat de tema asta, uneori mi-am zis, nu cumva sunt fericit fara sa-mi dau seama, cert e ca de fiecare data cind eram nefericit ma-ntrebam daca sunt sau nu; atunci cind eram fericit nu mai imi puneam nici un fel de intrebari, eram pur si simplu.
Iata insa ca oamenii de stiinta, profitind si de posibilitatile tehnice de azi, au stabilit niste criterii, niste clasamente, asa cum le sta lor bine. Nu stiu cit au primit ei pt. aceasta lucrare monmentala, cred insa ca munca la acest studiu i-a facut fericiti.
Sa vedem cum sta treaba! Cica cei mai fericiti oameni din lume ar fi danezii!? Am fost de mai multe ori in Danemarca si in ignoranta mea nu am observat ca ma aflu printre cei mai fericiti oameni din lume. Din contra, vintu sufla rece, ranile ma dor, care parca iti trecea prin urechi, m-a facut un pic nefericit. Nu mai spun ca au un vin posirca, muierile au tite mici, da ma rog, daca spun savantii asa trebe sa fie.
Ca neamt ma aflu pe un onorabil loc 26 dupa francezi, englezi.


Ca roman, insa stau prost, f. prost, sunt chiar nefericit as spune, Romania se afla pe locul 90 din 156 de tari. Unde mai pui ca se afla mult in urma Albaniei, Rusiei, chiar si amaritii de greci stau mai bine. In schimb moldovenii, cica saracii moldoveni, da de unde niste prefacuti, se afla mult inaintea Romaniei, pe locu 56. Poate au devenit atit de fericiti ca-i ajuta romanii! Lasa ca mai e putin si se unesc cu Romania, sa-i vad atunci!
Singura consolare e ca sunt mai fericit decit bulgarii, astia, leka noci detza, se afla pe locu 144. Pozitiv e faptu ca sunt si ceva mai fericit decit ungurii, locu 110.


Va urma!

3 comentarii:

  1. Pe ungurei ii inteleg oarecum, sunt pesimisti tot timpul si cred ca orice strain venit din west e soarele coborat din cer. Probabil de aia au si unguroaicele faima buna pe care o au. Apoi au bautura de proasta calitate si ce e bun e de import si scump al dracului, macar mancarea e destul de buna pe la ei, desi ii suspectez ca mananca mai multa pita goala decat romanii.
    Oare e corelat clasamentul prezentat mai sus cu vanzarile de alcooale?
    Care'i problema cu muierile cu tatze mici? de obicei suplinesc acest "neajuns" cu ceva mai multa implicare si parca's ceva mai putin lenese.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "Oare e corelat clasamentul prezentat mai sus cu vanzarile de alcooale?"
      Exact asta era intrebarea pe care mi-o pun si pe care vreau s-o dezvlot in partea doua, a treia si a patra, intentionez sa fac un serial.
      Legat de tzitze mici si tzitze mari consider ca odata intrat in actiune isi pierd din importanta, da pt. demararea activitatii sunt totusi folositoare. E posibil ca eu sa am probleme din copilarie, mama nu prea a a vut lapte, am fost crescut cu biberonu

      Ștergere
    2. Nea Neamtu, nu cred ca imi permit sa te contrazic la chestiile astea legate de tzatze dar stii cum e: cate bordeie, atatea obiceie. Apoi barbatii se impart in 2 categotii - aia carorale le plac tzatzele si aia carora le plac bulanele...

      Ștergere

comentati