sâmbătă, 3 septembrie 2011

Din nou cu bicicleta, cu multe poze si putine cuvinte

Pe masura ce-mbatrinesc dau in mintea copiilor. Cine a spus asta a fost un mare dastapt. Ma uit la mine! Incepe sa ma intereseze din ce in ce mai putin politica "mare", problemele existentiale ale lumii, filozofiile adinci, in schimb imi place din ce in ce mai mult sa ma joc, ca-n copilarie. Caut tot timpu jucarii noi, adica jucarii pe care le-am avut sau am visat la ele in copilarie si acum le vreau din nou.
Ultima jucarie e bicicleta, mi-am luat vro doua si o sa-mi mai cumpar si una de curse, fac aproape zilnic curse prin apropiere. E drept ca nemtii au un cult pt. biciclete, exista nenumarate trasee special amenajate, exista harti pt. drumetii cu bicicleta, sisteme de navigatie, asigurari si tot ce isi poate imagina cineva.
Citeva poze din cursele noastre, io si nefasta..

Dupa atita efort meritam si o friptura, Rib eye steak, facut english, in singe, o portie mica si o bere, la Maredo, da nu mai mult .. si ajunsi acasa am cistigat un vin bun, un Brunello, de degustat in tihna, cu picioarele intinse, simti durerea placuta a muschilor.. si ma uit la meci, Deutschland-Östereich 6-2, un spectacol.

Tare-i frumoasa viata, mai ales cind e soare! Germania ar fi cea mai grozava tara din lume daca ar fi soare mai des!




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentati